Et moderne telefonsystem øger fleksibiliteten

Et moderne telefonsystem øger fleksibiliteten

2018-08-07 Slået fra Af Redaktion

“Vent venligst. Hvis du vil tale med person A, tryk 2. Vent venligst, du er nummer 28 i køen“. Ovenstående kan du sikkert nikke genkendende til, og du har måske også befundet dig på den anden side og arbejdet hos en virksomhed, der har disse systemer. Den slags kan ødelægge arbejdsgangen og skabe stor frustration blandt kunder, forretningspartnere, leverandører og mellem medarbejderne. Du vil have fat i en person, du bliver stillet om, samtalen bliver afbrudt, og kontakten løber ud i sandet.

Resultatet af denne kæde af svage led er sandsynligvis, at kunderne ikke vender tilbage eller bliver mindre loyale. Man risikerer også, at henvendelser havner mellem flere stole, og at vigtig information ikke når frem til rette vedkommende, hvilket kan svække virksomheden og skabe frustration blandt de ansatte.

Den slags kan dog forebygges ved, at man investerer i løsninger, som fremmer kommunikationen og skaber bedre og mere fremkommelige kanaler gennem alle led. Vi lever trods alt i en teknologisk guldalder, og derfor er det egentlig mærkeligt, at så mange virksomheder holder fast i gamle systemer i stedet for at investere i et moderne telefonsystem. Disse systemer gør det nemmere at viderestille samtaler, enklere for samtlige interessenter at deltage i samtaler og muligt at nå frem til alle medarbejdere, uanset hvor de er.

Fordelene ved et moderne telefonsystem

Derfor vil vi nævne nogle af de store fordele, som virksomheder kan opnå ved at opdatere deres systemer og investere i et mere moderne telefonsystem, der er tilpasset de højere krav, som vi med rette stiller i dag.

  • Uafhængig af operatør: Det har ingen betydning, hvilken operatør du benytter dig af som medarbejder. Med en enkel omstilling kan du bruge din mobiltelefon til at deltage i vigtige arbejdssamtaler. Bare du har forbindelse til WiFi, kan du i princippet befinde dig og arbejde i et helt andet land uden at skulle betale de høje afgifter, som et telefonabonnement ofte medfører.
  • Fleksibilitet: Det foregående punkt medfører også øget tilgængelighed og fleksibilitet. Som medarbejder er du ikke bundet til en fast plads på kontoret eller begrænset af faste arbejdstider. Du er tilgængelig når som helst og kan dermed tage dig af en del af dine arbejdsopgaver andre steder end på arbejdspladsen.
  • Nye muligheder: Flere og flere virksomheder har en global snarere end en lokal tilstedeværelse. Et nyt telefonsystem minimerer udgifterne og øger muligheden for global handel og nye, spændende forretninger.